SPLOŠNI POGOJI
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Špela Bajt Butko s.p. Sajovčevo naselje 17, 4208 Šenčur v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.tvojiangeli.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.tvojiangeli.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Špela bajt Butko s.p. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.tvojiangeli.si.
Spletna trgovina www.tvojiangeli.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.tvojiangeli.si brez predhodnega obvestila.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza način plačila in dostave časovno veljavnost ponudbe rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki
CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Vse cene so v evrih, veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca. DDV ni obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).
Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini www.tvojiangeli.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.
Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno šele, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.
Plačilni pogoji: V spletni prodajalni www.tvojiangeli.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov:
Plačilo po predračunu ali plačilo s kreditno ali debetno kartico. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, tako, da so podatki o kreditni kartici zaščiteni.
POSTOPEK NAROČILA
Kupec lahko odda naročilo preko spletne trgovine www.tvojiangeli.si
Potek naročanja v spletni trgovini:
Nakupovanje poteka tako, da kupec želene izdelke dodaja v nakupovalno košarico. Izdelke ter njihovo količino v košarici je možno v kateremkoli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati. Za oddajo naročila je potrebna registracija kupca, nato pa se nakup dokonča v treh korakih:
1. izbira načina dostave
2. izbira načina plačila
3. pregled in dokončna potrditev naročila
Pred končno oddajo naročila je kupcu na potrditveni strani omogočen vpogled v vse podrobnosti naročila, vključno s ceno in količino. Vse elemente naročila je na tej stopnji možno popraviti. Šele s potrditvijo na tej strani s klikom na gumb “kupite sedaj, dokončno potrdite naročilo in je naročilo dejansko posredovano.
DOSTAVA
Dostava je brezplačna.
Kupec naročeno blago v spletni trgovini www.tvojiangeli.si prejme v najkrajšem možnem času. Če je naročilo opravljeno do 12. ure in je blago na zalogi, se dostava izvrši v dveh delovnih dneh
Blago naročeno preko spletne trgovine www.tvojiangeli.si dostavlja Pošta Slovenije.
Če ob dostavi kupca ni na naslovu bo dostavljavec Pošte Slovenije pustil obvestilo za prevzem na lokalni pošti. Pri plačilu po prevzemu je potrebo Pošti Slovenije plačati provizijo. Cenik lahko najdete na spletni strani Pošte Slovenije.
DOBAVNI ROK
Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo kupca kontaktirali in se z njim dogovorili o roku dobave. Če bo kupec želel mu lahko ne dobavljive artikle pošljemo naknadno, ali pa počakamo in celotno naročilo pošljemo šele, ko so vsi artikli na zalogi. Ko kupec odda naročilo, prejme njegovo potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena telefonska številka in naslov elektronske pošte, kamor se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj in pripomb v zvezi z njegovim naročilom.
PRAVICE DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA
Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Zadošča tudi, da nas v 15-ih dneh obvesti na elektronski naslov info@tvojiangeli.si, da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30-ih dneh. Kupec mora ob vrnitvi priložiti kopijo računa. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Prodajalec pa je dolžan vrniti celotno kupnino v roku 15-ih dni od prejema blaga.
SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB
Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med kupcem in ponudnikom se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja Špela Bajt Butko s.p. Sajovčevo naselje 17, 4208 Šenčur. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na info@tvojiangeli.si.
ZAUPNOST PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03).
VARSTVO OTROK
Ponudnik se zavezuje, da v skladu z dobro vero in poštenjem, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok in pomanjkanja izkušenj. Prav tako upravljalec nepooblaščeni tretji osebi ne sme izdajati podatkov, razen staršem oziroma skrbnikom mladoletnih oseb in po njihovem pozivu takšne osebne podatke tudi izbriše. Upravljalec brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik ne bo nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo oglasna elektronska sporočila jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI
Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja Špela Bajt Butko s.p. Sajovčevo naselje 17, 4208 Šenčur ali na elektronski naslov info@tvojiangeli.si . Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitnega nastalega spora uporabnik in ponudnik ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Kranju.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@tvojiangeli.si. Postopek je zaupen.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tvojiangeli, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik kljub prizadevanju za sprotno ažuriranost spletnega mesta www.tvojiangeli.si, lahko prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, podatke o lastnostih artiklov in njihovi ceni. V takem primeru ponudnik kupca obvesti o spremembah in mu ponudi možnost odstopa od naročila ali mu ponudi zamenjavo naročenega artikla. Pri ponudbi nekaterih artiklov na spletnem mestu www.tvojiangeli.si so slike lahko simbolične in ne predstavljajo dejanske embalaže izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na info@tvojiangeli.si.
REKLAMACIJE
Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegov naslov. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga nam pišite na info@tvojiangeli.si ali nas pokličite na 041 551 194.
Poškodbe pri transportu
Če kupec prejme poškodovano pošiljko je dolžan prinesti celotno pošiljko na lokalno Pošto Slovenije ter tam izpolniti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Prodajalec in Pošta Slovenije bosta poskrbela, da bo reklamacija čimprej rešena.
AVTORSKE PRAVICE
Objavljene vsebine so last podjetja Špela bajt Butko s.p. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi grafični elementi, slike, besedila, članki, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno.
Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja Špela Bajt Butko s.p. je prepovedano.
Uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetju Špela Bajt Butko s.p. ter vsem ostalim uporabnikom ogled teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij spletne trgovine ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje, ocenjevanje, reproduciranje teh materialov za nekomercialno oziroma osebno rabo.
SPLOŠNI POGOJI NAKUPA SPLETNIH ALI OSEBNIH SVETOVANJ
Z plačano kupnino si zagotovite termin osebnega svetovanja. V kolikor termina ne koristite zaradi višje sile, se vam brez stroškov določi nov termin. V kolikor pa si premislite in zahtevate kupnino nazaj, svetovalec zaračuna 20 eur odpovednih stroškov zaradi izgube termina. Vse odpovedi so možne 48 ur pred načrtovanim terminov, po tem vračila kupnin niso več mogoča.
Rok vračila, ki ga ima ponudnik za vračilo preostanka kupnine, je 14 dni.
IZJAVA O OMEJITVI ODGOVORNOSTI
Moje delo temelji na mojem daru in mojem znanju. Koriščenje mojih storitev ne nadomešča obiska zdravnika, specialista ali kateregakoli usposobljenega in strokovno podkovanega delavca. Moje delo je informativne in poučne narave. Nobena od mojih storitev ne zdravi tako fizičnih kot duševnih bolezni. Obisk je na lastno odgovornost, zato ne sprejemam odgovornosti za odločitve in dejanja posameznika po obisku pri meni.
DARILNI BONI
Darilni boni veljajo 1 leto od dneva prejema ali nakupa storitve, kjer je priložen bon, četudi to posebej na njih ne piše.
Več bonov za isto storitev med seboj ni sestavljivih ali prenosljivih.